پرش به

خوش آمدید به انجمن پارس ارتباط
برای استفاده از تمام امکانات انجمن عضو شوید ، اگر قبلا عضو شده اید ، وارد انجمن شوید. از لینک های زیر برای عضویت یا ورود به انجمن استفاده نمایید. .لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ورود به انجمن عضویت در انجمن
تصویر

قطع و وصل شدن چراغ دی اس ال به صورت متناوب


2 پاسخ برای این موضوع

#1
alibecks

alibecks

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 2 ارسال
چراغ دی اس ال مودمم بعدا از ۱۳دقیقه خاموش میشه و اینترنت قطع میشه بعد دوباره وصل میشه و این قطعی و وصلی چند روزیه که ادامه داره.
کسی میدونه مشکل چیه؟
مودم رو هم ریست کردم درست نشد.
جالبه هر ۱۳ دقیقه این اتفاق میوفته

#2
jahan

jahan

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Moderators
  • 13 ارسال

چراغ دی اس ال مودمم بعدا از ۱۳دقیقه خاموش میشه و اینترنت قطع میشه بعد دوباره وصل میشه و این قطعی و وصلی چند روزیه که ادامه داره.
کسی میدونه مشکل چیه؟
مودم رو هم ریست کردم درست نشد.
جالبه هر ۱۳ دقیقه این اتفاق میوفته

سلام وقت بخیر

 

لطفا موارد زیر را بررسی نمایید :

 

  1. ممکن است مشکل از سرویس دهنده باشد  ( تماس با سرویس دهنده اینترنت )
  2. چک کردن اتصالات کابل تلفن
  3. اطمینان از سالم بودن اسپلیتر و وجود اسپلیتر به ازای هر دستگاه متصل به پریز تلفن
  4. استفاده از پریز و دوشاخه ضد برق
  5. دستگاه را به پریز تلفن دیگری  در منزل وصل کنید و ارتباط را مجددا بررسی نمایید
  6. دستگاه را به ورودی اصلی تلفن منزل وصل کنید و تست نمایید .یعنی اتصال سیم تلفن را از سیمکشی داخلی ساختمان قطع کرده و از آنجا به مودم متصل کنید .
  7. در صورت امکان مودم خود را در مکان دیگری بجای یک دستگاه مودم دیگر که بطور صحیح  در حال کار کردن می باشد جایگزین و تست نمایید .

در بعضی از مودلها ابتدا وارد کنسول تنظیمات مودم  شده در قسمت Network-DSL Settings گزینه DSL Modulation Type را بر روی G.dmt  قرار دهید(در مدلهای 8970 و 8980)

 

در نهایت در صورت نیاز با مرکز خدمات پس از فروش شرکت پارس ارتباط تماس حاصل فرمایید.

 

 

با تشکر


  • sharif kazemi این پست را پسندیده است

#3
alibecks

alibecks

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 2 ارسال
گزینه های ۱تا ۶ رو انجام دادم وضعیت همون شد مثل قبل هر ۱۲ دقیقه قطع میشد.
فقط مونده گزینه ۷ که مودم رو تست کنم.
حداقل امیدوارم مشکل از مودم باشه



ارسال پاسخ



  


2 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی