پرش به

خوش آمدید به انجمن پارس ارتباط
برای استفاده از تمام امکانات انجمن عضو شوید ، اگر قبلا عضو شده اید ، وارد انجمن شوید. از لینک های زیر برای عضویت یا ورود به انجمن استفاده نمایید. .لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ورود به انجمن عضویت در انجمن

خرابی مودم


3 پاسخ برای این موضوع

#1
Guest_mojtaba93_*

Guest_mojtaba93_*
  • Guests

سلام.چند روز پیشمودم قطع شده بود و نه گوشی و نه لپ تاپ پیدا نمی کردن وای فای رو! اما بعد 24 ساعت به طور خودکار درست شد!! باز مجددا  خراب شده این مشکل براش پیش اومده و دوروزی هست که درست نشده! چراغ وای فای ش روشن نمیشه و حتی با کابل لن هم به اینترنت وصل نمیشه


  • parsertebat این پست را پسندیده است

#2
sharif kazemi

sharif kazemi

    عضو فعال انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستارهستاره
  • 51 ارسال

با سلام خدمت شما دوست گرامی

 

برای مشخص شدن کامل موضوع و رفع آن به اطلاعات بیشتری نیاز است . لطفا موارد ذیل را بررسی نمایید و در صورت باقی ماندن مشکل با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

 

1- در زمان عدم اتصال ، چراغهای دستگاه را چک نمایید تا در صورت لزوم به همکارانمان در بخش فنی توضیح دهید .

2- با توجه به مدل دستگاه و ورژن آن ، اگر نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد (در فوروم نحوه آپدیت توضیح داده شده است) آنرا انجام دهید .

 

3 -دستگاه را ریست نمایید و تنظیمات آنرا از ابتدا انجام دهید .

 

موفق باشید


  • parsertebat و M.Gholizade این پست را پسندیده است

#3
Guest_mojtaba93_*

Guest_mojtaba93_*
  • Guests

با سلام خدمت شما دوست گرامی

 

برای مشخص شدن کامل موضوع و رفع آن به اطلاعات بیشتری نیاز است . لطفا موارد ذیل را بررسی نمایید و در صورت باقی ماندن مشکل با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

 

1- در زمان عدم اتصال ، چراغهای دستگاه را چک نمایید تا در صورت لزوم به همکارانمان در بخش فنی توضیح دهید .

2- با توجه به مدل دستگاه و ورژن آن ، اگر نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد (در فوروم نحوه آپدیت توضیح داده شده است) آنرا انجام دهید .

 

3 -دستگاه را ریست نمایید و تنظیمات آنرا از ابتدا انجام دهید .

 

موفق باشید

TD-W8151N مدل مودم هست. (Tp-Link)

وقتی مودم رو روشن می کنم 3 چراغ اول از سمت چپ به صورت ثابت روشن میشن. چراغ لن هم چشمک می زند. چراغ وای فای و wps هم خاموش می باشد. به صورت لن هم نمی تونم به اینترنت وصل بشم. حتی صفحه  192.168.1.1

رو هم باز نمی کنه!

ری استارت کردن مودم هم جواب نمی دهد (15ثانیه نگه داشتم)


  • parsertebat این پست را پسندیده است

#4
sharif kazemi

sharif kazemi

    عضو فعال انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستارهستاره
  • 51 ارسال

دستگاهتون مشکل نرم افزاری داره و باید برای گارانتی ارسال کنید .

قبل از ارسال مواردی که در اینجا نوشته شده را چک نمایید و از اینجا میتوانید تاریخ گارانتی دستگاهتون را بررسی کنید .

 

موفق باشید


  • sharif kazemi و jahan این پست را پسندیده است



ارسال پاسخ



  


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی