پرش به

خوش آمدید به انجمن پارس ارتباط
برای استفاده از تمام امکانات انجمن عضو شوید ، اگر قبلا عضو شده اید ، وارد انجمن شوید. از لینک های زیر برای عضویت یا ورود به انجمن استفاده نمایید. .لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ورود به انجمن عضویت در انجمن
تصویر

مشکل در روشن شدن چراغ اینترنت (چراغ دیتا)

روشن نشدن چراغ اینترنت روشن نشدن چراغ سوم روشن نشدن چراغ دیتا وصل نشدن اینترنت

9 پاسخ برای این موضوع

#1
Saeed Ebrahimi

Saeed Ebrahimi

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 6 ارسال
  • LocationTehran

یکی از مشکلاتی که اخیرا مشترکین عزیز به خصوص مشترکین خطوط مخابرات با آن مواجه می شوند، این است که پس از انجام تنظیمات مودم ADSL خود، چراغ اینترنت دستگاه (چراغ سوم از سمت چپ) روشن نمی شود و بالطبع قادر به استفاده از اینترنت نخواهند بود. دلایلی که برای حل این مشکل وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

1- تنظیمات دستگاه به درستی صورت نگرفته است.

2- Firmware دستگاه نیاز به upgrade دارد.

3- سیم کشی خط تلفن ساختمان ضعیف است و توانایی عبور سیگنال دیتا را ندارد.

4- مشکل از سمت سرویس دهنده می باشد.

 

اگر تنظیمات دستگاه به درستی انجام شود و Firmware آن هم آخرین نسخه باشد، پس 100% مشکل از سمت سرویس دهنده اینترنت (ISP) شما و یا سیم کشی خط تلفن ساختمان می باشد.


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 1 فرد دیگر این پست را پسندیده اند

#2
Guest_الهام یارمحمدی_*

Guest_الهام یارمحمدی_*
  • Guests

با سلام 

 

دو هفنه پیش به همچین مشکلی خورد و مودم رو بردم گارانتی نرم افزارش رو برام آپدیت کردن و مشکلم برطرف شد .

در ضمن مشترک مخابرات هستم .



#3
sharif kazemi

sharif kazemi

    عضو فعال انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستارهستاره
  • 56 ارسال
در ضمن این نکته فراموش نشود که بعضی از سرویس دهندگان اینترنت برای امنیت بیشتر، مک دستگاه مودم و یا کارت شبکه مشترک را ثبت میکنند تا دستگاه دیگری نتواند با همان اکانت از اینترنت استفاده کند .که با تعویض مودم حتما باید با شرکت سرویس دهنده تماس بگیرید تا پورت شما در مرکز مخابراتی ریست شود .
  • parsertebat, marjan salehi و Saeed Ebrahimi این پست را پسندیده است

#4
Guest_hamid_*

Guest_hamid_*
  • Guests

سلام

من از مخابرات اینترنت می گیرم

چند روز پیش یک مودم وایرلس جدید خریدم. همه ی تنظیماتش رو انجام دادم ولی چراغ اینترنتش روشن نشد. زنگ زدم 2020 و پس از پیگیری های مکرر بالاخره یک کارشناس اومد و همه چی رو چک کرد و در نهایت گفت مشکل از مودم است. مودم رو بردم گارانتی، اونا چکش کردند و گفتند که سالمه، حتی نشونم هم دادند که چراغ اینترنتش روشن شده بود. دوباره پیگیر قضیه از سمت مخابرات شدم البته اینبار جدی تر. تا اینکه اونا بالاخره زیر بار رفتند و درستش کردند

دقیقا همین مشکل واسه دوستم پیش اومد. من داستان رو براش تعریف کردم. اونم در نهایت از سمت مخابرات مشکل رو براش حل کردند.



#5
Guest_ali_paya_*

Guest_ali_paya_*
  • Guests

salam

manam hamin moshkel ro daram

????mishe daghightar rahnamaee konid chikar konam



#6
Saeed Ebrahimi

Saeed Ebrahimi

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 6 ارسال
  • LocationTehran

خیلی از مشترکین این مشکل رو با پیگیری های قاطع از سمت ISP خود حل کرده اند


  • parsertebat این پست را پسندیده است

#7
Saeed Ebrahimi

Saeed Ebrahimi

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 6 ارسال
  • LocationTehran

 

salam

manam hamin moshkel ro daram

????mishe daghightar rahnamaee konid chikar konam

 

سلام دوست عزیز ali_paya

 

همان طور که توضیح دادم باید مراحل زیر رو به ترتیب دنبال کنی:

1- تنظیمات رو درست انجام بده

2- اگر مودم رو تازه خریدی پس نیاز به firmware upgrade نداره

3- حتما پیگیر موضوع از سمت ISP باش- چون بعید به نظر می رسه که مشکل از مودم باشه


  • parsertebat این پست را پسندیده است

#8
Saeed Ebrahimi

Saeed Ebrahimi

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 6 ارسال
  • LocationTehran

در ضمن این نکته فراموش نشود که بعضی از سرویس دهندگان اینترنت برای امنیت بیشتر، مک دستگاه مودم و یا کارت شبکه مشترک را ثبت میکنند تا دستگاه دیگری نتواند با همان اکانت از اینترنت استفاده کند .که با تعویض مودم حتما باید با شرکت سرویس دهنده تماس بگیرید تا پورت شما در مرکز مخابراتی ریست شود .

کاملا صحیحه

 

و این باعث میشه که یک مودم قدیمی با انجام تنظیمات چراغ اینترنتش روشن شود ولی برای مودم جدید نشود- دقیقا همین موضوع است که مشترک را به این فکر می اندازد که دستگاهی که تازه خریده است مشکل دارد.


  • parsertebat و sharif kazemi این پست را پسندیده است

#9
Guest_ali_paya_*

Guest_ali_paya_*
  • Guests

 

سلام دوست عزیز ali_paya

 

همان طور که توضیح دادم باید مراحل زیر رو به ترتیب دنبال کنی:

1- تنظیمات رو درست انجام بده

2- اگر مودم رو تازه خریدی پس نیاز به firmware upgrade نداره

3- حتما پیگیر موضوع از سمت ISP باش- چون بعید به نظر می رسه که مشکل از مودم باشه

 

mamnoon ke rahnamaee mikonid

 

mishe begid manzoor az tanzimate dorost chie?

mage faghat ye user va pass nist???!!!



#10
marjan salehi

marjan salehi

    عضو انجمن پارس ارتباط

  • Members
  • ستاره
  • 9 ارسال

یکی از مشکلاتی که اخیرا مشترکین عزیز به خصوص مشترکین خطوط مخابرات با آن مواجه می شوند، این است که پس از انجام تنظیمات مودم ADSL خود، چراغ اینترنت دستگاه (چراغ سوم از سمت چپ) روشن نمی شود و بالطبع قادر به استفاده از اینترنت نخواهند بود. دلایلی که برای حل این مشکل وجود دارد شامل موارد زیر است:

 

1- تنظیمات دستگاه به درستی صورت نگرفته است.

2- Firmware دستگاه نیاز به upgrade دارد.

3- سیم کشی خط تلفن ساختمان ضعیف است و توانایی عبور سیگنال دیتا را ندارد.

4- مشکل از سمت سرویس دهنده می باشد.

 

اگر تنظیمات دستگاه به درستی انجام شود و Firmware آن هم آخرین نسخه باشد، پس 100% مشکل از سمت سرویس دهنده اینترنت (ISP) شما و یا سیم کشی خط تلفن ساختمان می باشد.

 

سلام

اتفاقا خودمون هم امروز به همچین مشکلی برخوردیم که چراغ اینترنت مودم روشن نمی شد با چندتا مودم هم تست کردیم ولی حل نشد

با تماس به 2020 و پیگیری های متعدد مشکل برطرف شد.


  • parsertebat, marjan salehi و mehran.zadsalehi این پست را پسندیده است



ارسال پاسخ



  


0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی