پرش به

خوش آمدید به انجمن پارس ارتباط
برای استفاده از تمام امکانات انجمن عضو شوید ، اگر قبلا عضو شده اید ، وارد انجمن شوید. از لینک های زیر برای عضویت یا ورود به انجمن استفاده نمایید. .لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.
ورود به انجمن عضویت در انجمن

محبوب ترین مطالب پسندیده شده


#58 زمانیکه چراغ Link مودم ثابت نيست چه بايد كنیم؟

ارسال شده توسط marjan salehi در 16 January 2015 - 03:03 PM


اين چراغ بيانگر امکان برقراري ارتباط ADSL بر روي خط تلفن است. در مودم‌ها معمولا چراغ‌هايي با اسامي مختلف

 

ADSL, Link در جلوي مودم وجود دارد كه ثابت بودن اين چراغ نشانگر امكان برقراري اتصال اينترنت مي باشد.

 

در صورت خاموش بودن اين چراغ و يا چشمک زدن آن مشكلي وجود دارد كه تا برطرف شدن اين مشكل و ثابت شدن

 

چراغ ارتباط شما با اينترنت قطع خواهد بود.

  • براي برطرف کردن اين مشكل به موارد زير توجه فرماييد:
  • ابتدا وصل بودن بوق تلفن خود را بررسي كنيد. در صورت قطعي بوق با 117 تماس گرفته و اعلام خرابي نماييد.
  • اتصالات فيزيكي را مجددا چك كنيد و از وصل بودن خط تلفن به Line مودم اطمينان حاصل فرماييد.
  • از صحت اتصالات مودم و گوشي تلفن و خط تلفن به اسپليتر اطمينان حاصل كنيد.
  • پريز يا دو شاخه ضد برق مي تواند از ثابت شدن چراغ لينك جلوگيري نمايد.
  • وجود صفر بند روي خط تلفن نيز امكان اختلال در برقراري چراغ لينك را ايجاد مي نمايد.

در اين مرحله لازم است كه تمام دستگاه هاي مخابراتي ( تلفن، فكس، Caller ID و ...) را از مدار خارج كرده و تنها مودم را به صورت صحيح به اسپليتر متصل كرده و برقرار شدن Link را بررسي نماييد. همچنين يك بار اين مرحله را بدون اسپليتر (تنها مودم به صورت مستقيم به خط تلفن) امتحان نماييد.

 

در نهايت مودم را چند دقيقه خاموش نگاه داشته و مجددا برقرار شدن چراغ Link را بررسي كنيد.

در صورتيكه مودم شما USB است ، بعد از طي مراحل بالا ابتدا پورت آن را جابجا كرده و به يك پورت USB ديگر روي كامپيوتر متصل نماييد یا ابتدا پورت USB را از کامپیوتر جدا نموده سپس کامپیوتر را ریستارت کرده و بعد از بالا آمدن ویندوز پورت USB را وصل کنید. همچنين ممكن است Driver مودم مشكلي داشته باشد كه بايد يك بار درايور را Uninstall و مجددا Install نماييد.


  • parsertebat, islampour, sharif kazemi و 6 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#9 مشکل در کانکت شدن دستگاههای آیفون ، مک بوک و آیپد به دستگاه TD-W8901N با شما...

ارسال شده توسط sharif kazemi در 07 January 2015 - 03:51 PM

برای متصل شدن به وایرلس دستگاه {TD-W8901N {F/N:140825 با دستگاههای آیفون ، مک بوک و آیپد میبایست در قسمت تنظیمات وایرلس مودم کانال را کشور چین انتخاب کرد

پیش نمایش پیوست ها

  • iphone.jpg

  • parsertebat, zamani, sharif kazemi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#89 اطلاع از وضعیت کالاهای پذیرش شده در واحد گارانتی

ارسال شده توسط sharif kazemi در 18 February 2015 - 10:45 AM

برای اطلاع از وضعیت دستگاههایی که در واحد گارانتی پذیرش شده اند میتوانید حرف J را بهمراه شماره قبض پذیرش به شماره 02189395 پیامک کنید .

 

بعنوان مثال : J100414


  • islampour, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#75 عدم اتصال به اینترنت هنگام استفاده از پراکسی

ارسال شده توسط sharif kazemi در 20 January 2015 - 08:57 AM

لازم به توضیح است که در صورت استفاده از آنتی پروکسی ها و آنتی ویروس ها نمیتوان وارد آی پی دستگاه شد .که در اینصورت باید آنها را غیر فعال نمایید و کامپیوتر را ریستارت کنید .


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#71 عدم اتصال به اینترنت هنگام استفاده از پراکسی

ارسال شده توسط M.Gholizade در 18 January 2015 - 07:29 PM

اگر پس از استفاده ار VPN ها و کانکشن نمی توانید با مرورگر خود وارد یک سایت شوید، باید تنظیمات پراکسی خود را غیر فعال کنید تا مشکلتان بر طرف شود! 

 

 ابتدا به قسمت Setting یا Option مرورگر خود رفته و به دنبال قسمت تنظیمات Proxy یا Internet Properties بگردید و آن را انتخاب  کنید. 

 سپس  به سربرگ Connections رفته و برروی LAN Settings کلیک کنید. در نهایت تیک کلیه گزینه ها را بردارید

 


  • parsertebat, islampour, sharif kazemi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#57 تاثیرات نویز روی سرویس ADSL چگونه است ؟

ارسال شده توسط marjan salehi در 16 January 2015 - 02:26 PM

وجود نويز يکي از عواملي است که برروي خط ADSL اختلال ايجاد مي کنند وباعث بروز مشکلات متعدد مي‌شود.

 

در سرويس ADSL نويز به دو صورت وجود دارد:

 

– نويز به صورت شنيداري بر روي بوق خط تلفن.

– نويز برروي خط ADSL که موجب افت کيفيت سرويس مي‌شود.

 

براي برطرف شدن نويز به صورت شنيداري برروي خط تلفن راهکاري ساده وجود دارد وآن استفاده از اسپليتر (جدا کننده voice از data) است. نصب اين ابزار بسيار ساده است و با استفاده از آن مي‌توان، نويز موجود بر روي خط را برطرف کرد

 

درباره‌ي مورد دوم بايد به اين نکته اشاره کرد که سيستم‌ها و دستگاه‌هايي وجود دارند که برروي سرويس اينترنت اختلالاتي ايجاد مي‌کنند و از کيفيت سرعت اينترنت مي‌کاهند.

 

عوامل ایجاد نویز عبارتند از :

 

  – کليه دستگاه‌هاي برقي (اين دستگاه‌ها ممكن است بر روي ADSLاخلال ايجاد کنند)

  – وجود تلفن بي‌سيم، کالر آي دي و فکس بر روي خط رانژه

  – سيم‌کشي نامناسب و کنار هم قرار گرفتن سيم تلفن با سيم‌هاي برقخط تلفن بوق آزاد ندارد.

 

 


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#56 دو خطای وصل شدن به اينترنت از طريق کانکشن pppoe

ارسال شده توسط marjan salehi در 16 January 2015 - 02:12 PM


* هنگام connect شدن به اينترنت از طريق کانکشن pppoe، خطايError691 گرفته مي‌شود. اين خطا به چه معناست؟


   اين خطا هنگامي که username & password اشتباه درج شود، رخ مي‌دهد. در اين شرايط پيشنهاد مي‌شود که مشترک کانکشن

 

   pppoe روي ويندوز را دوباره بسازد وusername/password خود را مطابق آنچه در هنگام نصب تحويل داده شده، وارد کند.

  

   اگر به نتيجه دلخواه دست نيافتيد، با پشتيباني تماس بگيريد.

 

* هنگام connect شدن به اينترنت از طريق کانکشن pppoe، خطاي Error678 گرفته مي‌شود. اين خطا به چه معناست؟


برخي از عواملي که ممکن است سبب بروز اين مشکل شود عبارت‌اند از:


- تنظيم هم‌زمان pppoeروي مودم و ويندوز. (هنگامي که pppoe روي مودم تنظيم شده باشد و كانکشن pppoe بخواهد برروي  

  ويندوز نيز تنظيم شود)

 


- نصب نشدن صحيح درايور مودم در حالتي که مودم از طريق usb به کامپيوتر وصل شود.
- تنظيمات اشتباه مودم مانند VPI/VCI.
- بروز قطعي در ديتاي مرکز ارايه دهنده‌ي سرويس ADSL نيز مي‌تواند موجب بروز اين مشکل شود. در اين حالت مشترک نبايد به 

  تنظيمات اينترنت دست بزند و تا رفع مشکل بايد منتظر بماند. درصورت رفع نشدن مشکل حتما با پشتيباني شركت خدمات اينترنت خود

  تماس بگيريد.

 


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#48 ثابت نشدن چراغ لینک در مودم 8970

ارسال شده توسط M.Gholizade در 14 January 2015 - 06:03 PM

یکی از انواع مودم های ADSL  مودم 8970 می باشد. ممکن است این مودم با برخی از شرکت های سرویس دهده اینترنت  مانند شاتل سازگاری نداشته و منجر به ثابت نشدن چراغ لینک گردد. برای رفع این مشکل توصیه می گردد اقدامات زیر را انجام دهید:

 

ابتدا وارد کنسول تنظیمات مودم خود شده

 

در قسمت Network-DSL Settings گزینه DSL Modulation Type را بر روی G.dmt  قرار دهید.

در صورت بر طرف نشدن این مشکل با شرکت سرویس دهنده تماس گرفته و تقاضای تعویض و یا بروز رسانی پورت خود را گزارش دهید.


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#46 مواردی که در عدم اتصال به وایرلس مودم باید مورد توجه قرار داد چیست ؟

ارسال شده توسط sharif kazemi در 14 January 2015 - 02:58 PM

1-اگر اسم وایرلس مودم را پیدا نمی کنید ممکن است در تنظیمات تیک گزینه  Broadcast SSID را برداشته باشید .

2-اگر بعد از وارد کردن پسورد با خطای Authentication error  مواجه شدید ممکن است پسورد را اشتباه وارد میکنید و یا نوع پسوردگذاری متناسب با دستگاه وایرلس شما انتخاب نشده است .

3-دقت داشته باشید صفحه کلید در حالت فارسی نباشد .

4-در انتخاب پسورد دقت فرمایید که از کاراکترهای مجاز استفاده کنید .

5-هر زمانی که پسوردتان را تغییر میدهید حافظه اتصال وایرلس (Wireless Cash) را پاک کنید .

6-در دستگاههای قدیمی ممکن است که احتیاج به آپگرید Firmware  باشد .

7-در ضمن برای دستگاههایی مانند آیفون تنظیماتی وجود دارد که از اینجا میتوانید ببینید .


  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#21 آیا میتوان از مودم M5350 بعنوان USB Modem استفاده کرد ؟

ارسال شده توسط sharif kazemi در 10 January 2015 - 05:02 AM

از usb این مودم میشود برای شارژکردن دستگاه ، مشاهده محتویات کارت حافظه و آپگرید firmware استفاده کرد . مودم   MA180 میتواند پاسخگوی این نیاز باشد .


  • zamani, f.razmkhah, sharif kazemi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#103 توضیح مختصری راجع به Power Bank Sicher

ارسال شده توسط sharif kazemi در 04 March 2015 - 03:42 PM

Power Bank 6000 MA

 

قابلیت ها:

 

  1. شارژ بسیار سریع تر از معمول دستگاه ها
  2. مصرف پایین برق
  3. قابلیت نگه داری طولانی مدت شارژ(تا شش ماه نگهداری شارژ با کمتر از 15% افت)
  4. دارای مدار هوشمند محافظ
  5. مناسب برای گوشی های موبایل، MP3/MP4 پلیر ها
  6. ظاهر زیبا و شیک

 

مشخصات:

 

  1. نوع باتری: li-ion
  2. خروجی: 5V/1A~2A max
  3. ورودی: 5V/1A~2A max
  4. ظرفیت: 6000 mAh

  • islampour, sharif kazemi, marjan salehi و 4 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#92 اطلاع از وضعیت کالاهای پذیرش شده در واحد گارانتی

ارسال شده توسط sharif kazemi در 21 February 2015 - 11:51 AM

برای اطلاع از تاریخ گارانتی محصولات می بایست حرف G را بهمراه شماره سریال دستگاه به شماره 02189395 پیامک کنید .

   

بعنوان مثال : G2148766001272


  • islampour, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#88 اطلاع از وضعیت گارانتی کالا از طریق پیام کوتاه

ارسال شده توسط sharif kazemi در 18 February 2015 - 09:53 AM

برای اطلاع از تاریخ گارانتی محصولات می بایست حرف G را بهمراه شماره سریال دستگاه به شماره 02189395 پیامک کنید .

   

بعنوان مثال : G2148766001272


  • islampour, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#70 چگونه نرم افزار مودم خود را بروز رسانی کنیم؟

ارسال شده توسط M.Gholizade در 18 January 2015 - 07:09 PM

  توجه داشته باشيد كه بمنظور آپگريد نرم افزاري مودم Adsl خود ابتدا بايد نسخه سخت افزاري مودم خود را تشخيص دهيد! در غير اين صورت ممكن است مودم شما دچار مشكل شده و از گارانتی خارج گردد

تصاویر 1 و 2 نحوه تشخيص نسخه سخت افزاري مودم شما را‌ نشان ميدهد.

 

لطفا به نكات زير توجه نمائيد:

 

آپديت موردنياز مودم خود را از سايت Tp-link.com دانلود كرده و از حالت فشرده (zip يا rar) خارج نمائيد!

 

توجه داشته باشيد پروسه آپگريد را با استفاده از ارتباط بيسيم انجام ندهيد!

 

در هنگام انجام عمل آپگريد از خاموش كردن مودم و يا قطع نمودن كابل شبكه مودم، بپرهيزيد!

 

 

مرحله اول:

 

با تايپ نمودن آدرس آي پي http://192.168.1.1 در مرورگر اينترنتي خود (نظير فايرفاكس ) و وارد نمودن userو passپيش فرض مودم كه هر دو Admin مي باشند (مگر درصورتي كه شما قبلا عوض كرده باشيد) وارد مودم شويد!  تصویر 3.


مرحله دوم:

 

پس از ورود به پنل داخل مودم از منوي اصلي Maintenance وارد زير منوي firmware  شده و سپس با استفاده از كليد Browse فايل آپگريد را كه قبلا دانلود نموده و از حالت فشرده شده خارج نموده ايد را انتخاب نمائيد.  تصویر 4.

و در نهايت بر روي كليد Upgrade كليك نمائيد . . .

 

توجه داشته باشيد كه پس از كليك بر روي Upgrade مودم بصورت خودكار بعد از پايان عمليات Upgrade ،ريبوت خواهد شد! به مدت 3 دقيقه منتظر بمانيد . . .

مرحله سوم:

 

پس از پايان پروسه آپگريد،‌ بمنظور كسب اطمينان از صحت عمليات،  از منوي Status به زير منوي Device Info رفته و نسخه نرم افزاري دستگاه را چك نمائيد... مانند تصویر 5.


مرحله چهارم:
 
بمنظور اعمال ويژگي هاي جديد ، لازم است تا مودم را به تنظيمات كارخانه اتي باز گرداني نمائيد! از منوي Maintenance و سپس زير منوي SysRestart گزينه Factory Default Settings را انتخاب كرده و بر روي كليد Restart كليك نمائيد . . . مانند  تصویر 6
 
پس از بازگرداني تنظيمات كارخانه اي با استفاده از آي پي آدرس http://192.168.1.1 وارد صفحه تنظيمات مودم شده مودم خود را دوباره كانفيگ نمائيد!

 

 

پیش نمایش پیوست ها

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg

  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#47 دو قابلیت خوب و کاربردی در تجهیزات وایرلس

ارسال شده توسط sharif kazemi در 14 January 2015 - 03:04 PM

اگر مجبور هستید که همیشه پسوردتان را برای استفاده از وایرلس در اختیار بعضی افراد قرار دهید میتوانید از تجهیزاتی استفاده کنید که قابلیت Multi SSID  دارند .در این حالت یک شبکه وایرلس با ایجاد محدودیت در پهنای باند درست کرده و در اختیار دوستانتان قرار دهید . درضمن میتوانید از مودم هایی استفاده کنید که قابلیت  WPS  دارند .در این حالت کاربر بدون وارد کردن پسورد فقط در زمانی که wps  روشن است میتواند با مودم ارتباط برقرار کند .

  • parsertebat, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#27 نکاتی درباره دانگل های وایرلس

ارسال شده توسط sharif kazemi در 12 January 2015 - 02:30 PM

1- بعد از اتصال دانگل به پورت usb حتما درایور آنرا نصب کنید . شاید در مواردی بدون نصب درایور بتوانید از آن استفاده کنید ولی با قطعی زیاد مواجه می شوید .

2-در بعضی مواقع قبل از اینکه درایور را نصب کنید دانگل توسط سیستم شناسایی نشده و حتی چراغ روی آن نیز روشن نمیشود .

3-اگر سیگنال های اطراف را بصورت ضعیف دریافت میکنید میتوانید با استفاده از کابل های افزایش طول ، دانگل را از کیس کامپیوتر جدا کرده و در فضای بهتری قرار دهید .

4-اگر در اتصال به مودم قطع و وصلی دارید لزوما نمیتواند ایراد از دانگل باشد و ممکن است مشکل از مودم باشد.

5-توجه داشته باشید که روی بعضی از دانگل های وایرلس شماره سریال ندارد و برای ارائه خدمات گارانتی الزاما باید جعبه دستگاه را همراه داشته باشید.

6-در اکثر موارد با نصب مجدد درایور ایراد برطرف خواهد شد .در ضمن با چک کردن روی چند سیستم میتوانید از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید .

 

از لینک زیر میتوانید مشخصات برخی از آنها را مشاهده بفرمایید .

 

 

 TL-WN727N      TL-WN725N       TL-WN723N       TL-WN823N     TL-WN7200ND


  • f.razmkhah, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#20 راهنمای تنظیمات مودم های M5350 , M5250 3G

ارسال شده توسط sharif kazemi در 10 January 2015 - 04:50 AM

ابتدا از طریق وایرلس به مودم کانکت می شوید(با گوشی ، تبلت ، لپ تاپ و ...) .نام وایرلس و پسورد آن داخل درب باطری نوشته شده است .با وارد کردن آی پی مودم (192.168.0.1) در آدرس بار مرورگر (اینترنت اکسپلور یا گوگل کروم) و وارد کردن admin بعنوان یوزرنیم و پسورد وارد کنسول تنظیمات مودم خواهید شد .روی wizard کلیک کنید و دکمه create را بزنید .یک نام وارد قسمت profile name کنید و در قسمت APN وارد کنید #99* .save را بزنید و در مرحله بعد از قسمت profile list اسمی که در مرحله قبل وارد کردید را انتخاب کنید و next را بزنید .در این مرحله میتوانید نام شبکه وایرلس و پسورد آنرا تغییر دهید .به دو نکته دقت کنید : 1- سیمکارت پین کد نداشته باشد  2- از شارژ ریالی سیمکارت مطمئن باشید .

از اینجا میتوانید فایل pdf تنظیمات (با تصویر) را دانلود کنید .


  • zamani, sharif kazemi, marjan salehi و 2 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#138 آنتن‌های Wi-Fi

ارسال شده توسط sharif kazemi در 16 May 2015 - 03:59 PM

آنتن های Wi-Fi در انواع مختلف و برای کاربرد در محیطهای بسته یا فضای باز طراحی شده اند.

 آنتن های Directional سیگنال را تنها به یک جهت منتقل کرده و به دستگاه دیگری که در مسیر انتقال سیگنال قرار گرفته می رسانداین آنتن ها در انواع مختلفی تولید شده و بیشتر برای فضاهای باز در نظر گرفته شده اند. 

 1.jpg

آنتن های Omni-Directional همان چیزی است که در بيشتر روترهای خانگی و اداری یافت می شود و سیگنال را از یک نقطه به چندین جهت پخش می کند. البته به اين دليل که این آنتن ها تمامی محیط اطراف خود را پوشش می دهند، حداکثر فاصله آنتن دهی آنها کمتر است. پوشش دهی آنتن های Wi-Fi به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل توان خروجی روتر یا کارت شبکه بیسیم، توان دریافت سیگنال، موانع محیطی مختلف در مسیر انتقال اطلاعات و... می شود. مهمترین عددی که درباره آنتن های Wi-Fi همواره مد نظر قرار می گیرد، نرخ دسی بل آن است که هرچه بیشتر باشد به معنی امکان ارسال سیگنال به فضای دورتر است

2.jpg


  • f.razmkhah, sharif kazemi, marjan salehi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#118 SSHD چیست و چگونه کار می کند؟

ارسال شده توسط f.razmkhah در 28 April 2015 - 07:49 AM

هارد دیسک هیبریدی SSHD چیست ؟

بهترین راه حل برای داشتن فضای ذخیره سازی با سرعتی معادل سرعت SSD و ظرفیت بالای هارد دیسک های سنتی، هارد دیسک های هیبریدیSSHD به شیوه موثری این دو فناوری را درهم آمیخته اند. هارد های SSHD انطباق کامل با هارد دیسک های سنتی دارند و سرعتی معادل هارد دیسک SSD و ظرفیت معادل هارد دیسک های سنتی در اختیار کاربر قرار میدهند. هارد دیسک های هیبریدی در کنار صفحات ذخیره سازی سنتی از یک حافظه پر سرعت کوچک ( از نوع NAND Flash ) استفاده میکنند و به همین دلیل از مزایای هر دو نوع هارد درایو برخوردار هستند.

 

SSHD چگونه کار میکند ؟

همانطور که گفته شد SSHD از یک SSD با ظرفیت پایین ( به دلیل پایین نگاه داشتن قیمت ) استفاده میکند . هاردهای SSHD سرعتی 5/4 برابر هارددیسکهای سنتی با سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه دارند و ظرفیتشان از هارددیسکهای SSD بسیار بالاتر است . قبل از ظهور SSHD های کمپانی Seagate راه حل های دیگری برای رسیدن به سرعت  SSD و با ظرفیت هارد های سنتی وجود داشت.

 

1 Dual-Drive Hybrid Solution  :

استفاده از دو درایو مجزا یکی SSD و دیگری هارد دیسک سنتی، که در این روش بهینه سازی بر عهده نرم افزار نصب شده در سیستم عامل می باشد مانند Fusion Drive محصول کمپانی Apple

2 Flash Cache Module (FCM) :

در این روش نیز از دو درایو مجزا SSD و سنتی استفاده می شود و بهینه سازی بر عهده چیپ ست است . مانند Intel SRT

(Intel Smart Response Technology ) این روش بیشتر در لپتاپ های مجهز به چیپ ست اینتل استفاده می شود .

3 Adaptive Memory™ Technology :

ساز و کار هارد دیسک های هیبریدی به این شکل است که داده هایی را مورد مراجعه قرار میگیرند (Hot Data) بر روی SSD ذخیره می شوند. بنابراین یک مکانیزم بایستی وجود داشته باشد که Hot Data را کنترل و بهینه سازی کند . در هارد دیسک های هیبریدی Seagate این مکانیزم  Adaptive Memory Technology نام دارد. Seagate در این مکانیزم مجموعه ای از الگوریتم های پیشرفته ای را درج کرد تا نحوه استفاده دیتا را رهگیری کنند و اطلاعات Hot Data را اولویت بندی کنند. این الگوریتم ها در Firmware هارد دیسک های هیبریدی  Seagate تعبیه شده است و نوعی فناوری خود یاد گیرنده ( Self–Learning) است به این دلیل که بدون دخالت کنترلر و سیستم عامل تصمیم های هوشمندانه میگیرد که کدام بخش از داده ها را در حافظه Nand Flash ذخیره کند. از آنجایی که این مکانیزم داخل هارد دیسک عمل میکند ، بنابراین اطلاعات دست اول در مورد داده های پرکاربرد دارد و به همین دلیل بهینه سازی هوشمندانه تری نسبت به سایر روش ها انجام می دهد. به عنوان مثال : داده های مربوط به Reboot، Hibernate و Startup سیستم عامل در Nand Flash نگهداری می شود. مزیت بزرگ دیگر هارد دیسک های هیبریدی  Seagate این است که اندازه فیزیکی و پورت ارتباطی SATA کاملاً مشابه هارد دیسک های سنتی بوده و بنابراین با کلیه سیستمهای موجود سازگاری کامل دارند .


  • parsertebat, islampour, f.razmkhah و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند


#10 تنظیمات وایرلس مودم های TP-LINK برای اتصال با آیفون و آیپد

ارسال شده توسط sharif kazemi در 07 January 2015 - 03:59 PM

اگر دستگاه آیفون ،آیپد و یا مک بوک دارید که به مودم تی پی لینک کانکت نمیشود باید وارد تنظیمات وایرلس مودم شوید و نوع پسوردگذاری را به حالت WEP-128B تغییر دهید . توجه داشته باشید قبل از این کار باید WPS را از غیرفعال نمایید و در این حالت طول پسورد باید 13 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف باشد .

پیش نمایش پیوست ها

  • iphone-.jpg

  • zamani, islampour, sharif kazemi و 3 فرد دیگر این پست را پسندیده اند